Sunday, May 14, 2017






Português

Vestidos com padrões florais são a minha grande crush neste momento. Já tenho alguns no meu armário, mas escusado será dizer que aparece sempre mais um que eu preciso ! E esta wishlist é a prova disso !
Para quem não sabe, sou super pequena e sempre tive aquela panca que nunca poderia usar vestidos compridos senão ia parecer ainda mais pequena. Até ao dia que ganhei coragem e decidi arriscar e encomendei um vestido comprido. E não é que adorei ? Estou ansiosa para conseguir fotografar com ele e mostrar-vos !
Este modelos são os meus preferidos da loja Zaful. Podem encontrar estes e muito mais aqui
Conseguem adivinhar qual é que já mora no meu armário ?
Xoxo, Carina 

English

Dresses with floral patterns are my big crush now. I already have some in my closet, but I can never say that they are enough because there are always one more I need! And this wishlist is the proof of that!
For those who don't know, I'm really small and I always had that idea that I couldn't  wear long dresses because I would look even more small. Until the day I gained the courage and decided to take the risk and ordered a long dress. And I just loved it ! I look forward to being able to photograph with him and show you!
These models are my favorites from the Zaful store. You can find these and more here.
Can you guess which one already lives in my closet?
Xoxo, Carina 

6 comments:

  1. Great selection dear :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. These dresses are the cutest! I love them. So appropriate for Spring/Summer season.
    Nice pick my dear.

    www.marliafransiska.com

    ReplyDelete
  3. epah, flores e eu não misturamos bem, mas até gostei do vestido do meio na primeira foto =)

    http://tehteh25.blogspot.com

    Já conheces a página do TehTeh Uncovered? deixa o teu Gosto! https://www.facebook.com/tehteh25/

    xoxo

    ReplyDelete